Monday, July 26, 2010

Gila!!! Usia 2 tahun hisap rokok 40 batang



Di atas itu adalah video dimana seorang kanak-kanak bernama Ardi Rizal telah menghisap rokok

Ia berlaku apabila ketika berusia 18 bulan, bapanya telah memberikannya rokok dan menyebabkan dia ketagih rokok.Dan jika tidak diberikan rokok kata ibunya, dia akan mengamuk dan menghantuk kepala di dinding.

Kanak-kanak ini dikatakan menghisap rokok lebih 40 batang sehari akibat terlalu ketagih akan rokok terbabit.Ayahnya berkata '' dia kelihatan cukup sihat pada saya, saya tidak risau akan kesihatannya '' yang boleh dikategorikan sebagai kurang waras ataupun gila.

Pemerhatian aku katakan bahawa budak ini cara hisap rokoknya amat hebat.Cara memegang rokoknya bagai manusia yang sudah bergelumang dengan rokok berpuluh tahun lamanya.Hembusan asap dari mulutnya juga memang gila stylo la.

Dan kenapa aku kata bapa dia gila, sebab badannya boleh dikategorikan sebagai gemuk dan aku menjangkakan bahawa lebih kurang 10 tahun lagi inshaallah dengan izin Allah dia akan arwah oleh kelakuannya itu.

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen