Monday, February 8, 2010

Mari jadi Symbologist

Seperti yang selalu aku katakan, Yahudi bangsa terbijak di dunia dan tidak boleh dinafikan lagi.Dengan kebijaksanaannya, mereka telah mengawal dunia melalui pemimpin-pemimpin sesebuah negara.

Lihat saja Amerika, mereka telah membuat Amerika terhutang budi terhadap Amerika hinggakan mereka mereka menjadi rakan rapat.Pemimpin Amerika terdahulu pun berkata ''We stand with Israel'' tidak boleh dinafikan lagi keakraban diantara kedua-dua negara.

Bila mereka telah menjadi kawan rapat Israel, Amerika ini telah mempunyai pengaruh yang besar di dalam sesebuah negara lain tidak kira negara Islam atau apa sekalipun.Mereka telah memegang ekonomi sesebuah negara sekaligus mereka telah mengawal negara tersebut.

Demi wang dan kuasa, seseorang pemimpin seperti pemimpin Mesir iaitu Hosni Mubarrak menjadi tali barut Israel kerana Mesir memberi sebanyak 30 billion dolar Amerika.Ini menunjukkan yang mereka ini gila kuasa.

Tetapi pada kali ini aku bukan ingin membincangkan tentang penguasaan mereka tetapi ingin jelaskan di dalam artikel ini tentang simbol-simbol Illuminati atau Yahudi dan aku mengambil beberapa hari untuk mengkaji.

Mula-mula kita lihat terhadap simbol Yahudi ataupun lebih senang dipanggil "Star of David".Kalau anda handal sila lukis "Star of David" ini.Cuba sahaja lukiskan simbol ini, jika berjaya baguslah tetapi kalau tak berjaya tidak mengapa.

Ingat pula simbol dua simbol Illuminati dalam artikel yang lepas, kalau tidak ingat sila rujuk kembali pada artikel "Mereka Kuasai dunia".Dua gambar teratas itu adalah gambar Illuminati dibawah itu Elemen-elemen Illuminati iaitu tanah,air,angin,api dan satu lagi elemen tidak diketahui atau misteri.

Baiklah, masih ramai yang malas nak lukis simbol "Star of David" ini tidak mengapalah ( sedih ).Sebenarnya ia gabungan dari dua segitiga.Satu segitiga keatas dan satu lagi segitiga menghadap ke bawah.

Mengikut apa yang Dan Brown nyatakan, ia gabungan dari simbol lelaki iaitu seperti meletakkan kedua-dua jari hantu mengena satu sama lain membuat V terbalik.Dan simbol perempuan ialah letakkan hujung telapak kedua-dua tangan anda saling bertindih.Ia akan membentuk seperti mangkuk.

Nyatanya lagi dari bukunya iaitu The Da Vinci Code, Ia hasil gabungan Nabi Isa atau dalam Bahasa Inggeris Jesus Christ dan Mary Magdalene atau Mariam.Tetapi satu pembohongan kerana katanya lagi yang Jesus Christ adalah suami kepada Mary Magdalene.

Lupakan kisah Nabi Isa sebentar, aku ingin meneruskan penulisan aku tentang simbol-simbol ini.Mari kita lihat pula logo Freemason.Dan bandingkan dengan "Star of David".Sebenarnya ini mengapa aku minta kalian lukiskan simbol "Star of David".

Ini memastikan bahawa elemen-elemen Yahudi berada di simbol Freemason yang dianggotai orang-orang berpengaruh di dunia seperti George Washington dan pemimpin-pemimpin dunia yang lain.

Jika dilihat dengan teliti ia mempunyai "V'' terbalik di sebelah atas dan "V" di sebelah bawah.Jika ditambah satu garisan dibawah "V" sebelah atas ia akan membentuk tiga segi dan jika "V" dibawah di tambah garisannya diatas ia akan membentuk lambang "Star of David".

Itu salah satu elemen-elemen yang diterapkan di dalam logo Freemason ini.Tetapi bukan itu saja di dalam Illuminati itu pun mereka tidak lupa masukkan elemen-elemen dari lambang kebanggaan mereka itu.

Jika diterbalikkan 180 darjah lambang Illuminati ia tetap akan membentuk perkataan yang sama begitu juga dengan gambar yang tertera elemen-elemen mereka.Logo "Star of David" jika diterbalikkan pun tidak ada perubahan.

Apa yang ingin dimaksudkan di dalam simbol-simbol Illuminati ini adalah apa jua yang kita lakukan atau dimana jua kita berada mereka ada.Atau lebih senang mereka telah menguasai dunia.

OK...Kini beralih tumpuan pula ke dalam sebuah lagi logo iaitu logo Volkswagen.Logo ini juga mengandungi sedikit elemen dari "Star of David".Ia mempunyai "V" diatas dan "W" yang membawa maksud Volks Wagen.

Sekiranya anda perasan, disebelah atas itu mempunyai lambang segitiga yang menghadap ke sebelah bawah.Manakala disebelah bawah iaitu ditengah-tengah huruf "W" itu anda akan lihat sebuah lagi segitiga tetapi kali ini ia menghadap keatas.

Jika digabungkan kedua-duanya ia akan membentuk lambang "Star of David" yang digunakan sebagai lambang rasmi bangsa Yahudi.Sebenarnya bukan itu sahaja, ada lagi benda-benda yang disembunyikan di dalam logo yang dapat aku kaji.

Aku pernah melihat sesuatu yang aku tak tahu hingga aku lakukan kajian aku.Dan aku lihat ini di laman web video terkenal iaitu Youtube.Apabila melihat gambar Volkswagen yang jika diputar laju-laju akan membentuk Swastika atau lebih dikenali dengan logo Nazi.[ klik sini ]

Bila disebut bab Nazi ini kita tidak akan lupa dan sinonim juga manusia yang terkenal dengan sebarang fakta kejam iaitu rakan baik Benito Mussolini, Adolf Hitler yang boleh dikatakan seorang yang anti-Yahudi.

Mengikut apa yang aku baca, ada yang menyatakan bahawa pemimpin kuku besi Jerman ini seorang berbangsa Yahudi.Mereka menyatakan bahawa bapa beliau yang sebenarnya adalah seorang Yahudi.
Ia disokong dengan nama yang diletakkan di dalam partinya iaitu NAZI yang diambil daripada sebuah kaum dari bangsa Yahudi iaitu Ashkenazi.Lambang Nazi pula jika diterbalikkan pun tidak akan berubah seperti "Star of David" dan ambigram Illuminati.

Mengikut sejarah, pemerintah kuku besi atau diktator Jerman yang bernama Adolf Hitler ini memilih lambang Swastika atas beberapa sebab.Salah satunya ialah lambang ini hasil gabungan huruf "Z" dan jika dipusing 90 darjah ia akan membentuk N.Cukuplah N.A.Z.I.

Apa yang aku baca lagi, sebenarnya Diktator ini ditugaskan untuk menghalau para Yahudi untuk keluar dari Jerman.Pendapat sesetengah orang menyatakan bahawa peristiwa Holocaust tidak wujud.

Tetapi ada juga berpendapat bahawa Holocaust sebenarnya wujud tetapi jumlah yang dibunuh adalah sikit.Ia bertujuan untuk menghalau Yahudi Jerman supaya berhijrah ke Israel dan sekaligus membentuk negara Israel.

Mengikut apa yang aku kaji lagi, tidak salah aku selepas tahun 1946 iaitu tahun yang menyaksikan bendera Israel berkibar, tiada lagi Holocaust dilakukan oleh Adolf Hitler di Jerman.

Nampaknya tajuk asal aku lari tetapi tidak mengapa, aku akan meneruskan tulisan di tentang simbol-simbol lagi.Baiklah, pada kali ini ia lebih terbuka sedikit iaitu Yahudi punya lambang kebangaan mereka iaitu Segitiga.

Lihat saja gambar diatas ini, gambar dari saluran kartun terkenal iaitu Nickelodeon yang berimej segitiga dan ditengahnya mempunyai seakan-akan mata satu atau kepada pelajar yang beragama Islam tahu sebagai Dajjal.

Bukan setakat Nickelodeon saja, malahan saluran kartun Disney Channel pun dikuasai oleh Yahudi kerana ia dipelopori oleh seorang manusia bernama Walt Disney selaku pengasas Disney dan beliau adalah seorang Yahudi.
Bukan itu saja punyai simbol-simbol mereka, jika disemak filem pujaan ramai termasuk aku hingga membeli Monopoli berdasarkan Star Wars juga mempunyai lambang tiga segi seperti watak Darth Vader di mulutnya.

Kawan sekelas aku pada tahun lalu juga ada menyatakan sesuatu iaitu di sebuah drama di siaran Astro Ceria iaitu "Hikayat Putera Shazlan".Mula-mula aku tidak yakin tetapi apabila adik aku melihatnya dan aku juga perasan punyai poster bermata satu atau dimaksudkannya Dajjal.

Maklumlah, Dajjal itu kan berbangsa Yahudi berdasarkan riwayat Ahmad dan Muslim dari Anas iaitu "Dajjal akan diikuti 70,000 orang Yahudi Isfahan yang memakai toga".

Beralih pula ke sebuah pertandingan hiburan yang baru-baru ini dilangsungkan iaitu Anugerah Juara Lagu yang ke-24 ( AJL-24 ) yang perlu dengan simbol-simbol Freemason.Seperti yang anda tahu ahli berpengaruh Freemason kebanyakkannya Yahudi.Aku malas nak letak gambar disini jadi rujuk di internet.

Kita lihat secara lebih umum tentang segitiga.Segitiga ini berada di mana-mana saja tetapi pada hebat di Piramid Agung Giza yang berada di Mesir.Bukan itu saja malah di Malaysia juga ada iaitu di Sunway.

Piramid ini berada di merata tempat seperti di Mexico iaitu di Piramid Itza.Malah kini lebih banyak piramid-piramid dibina di merata-rata di negara-negara barat.Sila rujuk sendiri di internet.

Lupakan tentang Piramid, sekarang kita beralih ke Obelisk atau ciri-ciri fizikalnya yang mempunyai menara yang tinggi dan di puncaknya mempunyai bentuk segitiga.Ia berada di merata tempat di seluruh pelusuk dunia.

Obelisk ini kebanyakkannya berada di negara-negara teluk atau lebih senang dipanggil negara Arab.Di Mesir sahaja sebanyak 9 buah Obelisk ditemukan dan di Turki pula mempunyai satu Obelisk.

Ia berada di merata tempat tidak kurang juga di Vatican City, Rom tempat pentadbiran bagi agama Kristian Katolik juga mempunyai Obelisk.Bukan itu saja, sebanyak 11 buah Obelisk berada di Itali termasuk di Vatican City.

Dan kini, hampir sebanyak 80 buah Obelisk dibina di seluruh dunia.Antaranya di New York,Massachusetts,Texas,Auckland serta di negara jiran terdekat kita iaitu Singapura juga mempunyai Obelisk yang dipanggil Dalhousie Obelisk.

Terlalu banyak Obelisk berada di seluruh dunia, segitiga juga berada dalam pembinaan-pembinaan yang dibina di seluruh dunia seperti yang aku nyatakan di atas sebentar tadi.

Jika anda rajin bolehlah cari berapa banyak Obelisk di seluruh dunia dan apa itu Obelisk.Obelisk sebenarnya mempunyai maksud-maksud tersembunyi tetapi tidak susah untuk mengetahui maksudnya jika rajin membaca.

Begitu banyak objek-objek yang mengadungi elemen Yahudi Zionis.Kesemua diatas ini cuma 1 per 10 dari keseluruhan objek yang boleh dikatakan mempunyai kaitan dengan bangsa Yahudi.Jika anda benar-benar berminat mungkin berbagai benda lagi anda boleh lihat tentang konspirasi licik Zionis ini.

Banyak lagi benda yang anda akan dapat baca dan objek beserta simbol-simbol mereka ini.Malahan kod-kod yang misteri juga seperti nombor 666 atau dikatakan nombor syaitan dipecahkan.

Cara-cara mereka mengawal dunia melalui pimpinan proksi.Banyak pengetahuan yang anda akan perolehi jika banyak membaca tentang Illuminati.Banyak hiburan-hiburan yang disertakan dengan simbol dari artis-artis Hollywood.

Baiklah, sudah sampai penghujung artikel dan aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pembaca yang sudi pembaca.Aku harap tiada pembaca yang hanya lihat gambar sahaja.

Kerana semua tulisan ini tidak diambil dari mana-mana sumber dan aku tulis sendiri.Tempat paling menyusahkan yang aku terpaksa mengambil masa berhari-hari adalah pada awal artikel kerana memerlukan penelitian.

Hanya berdasarkan pengetahuan-pengetahuan yang aku baca saja dapat membantu aku menyiapkan artikel ini.Jadi jangan ingat aku hanya "Copy and Paste" saja semua tulisan dalam blog ini.

Akhir kata, harap artikel aku pada kali ini dapat membantu menambah pengetahuan tentang benda-benda di sekeliling kita.Artikel-artikel yang aku golongkan di dalam label "Anti-Israel/Amerika" juga dapat membantu untuk artikel-artikel yang akan datang.

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen