Wednesday, December 16, 2009

UFO dan Makhluk Asing

Sememangnya jika nampak piring terbang yang melayang-layang di udara mesti dikaitkan dengan Unknown Flying Object atau lebih senang dipanggil UFO dan tidak dapat dipisahkan dengan mahkluk asing ataupun ''alien'' ( maaf jika sesiapa tersinggung )

Bagi aku banyak kejadian-kejadian tentang pencerobohan UFO di ruang udara Malaysia.Aku pernah terbaca yang menyatakan disebabkan UFO,TUDM telah menerbangkan pesawat-pesawatnya untuk melihat UFO dengan lebih jelas.

Banyak kejadian-kejadian yang direkodkan tentang warga Malaysia terlihat sebuah objek yang berlegar-legar di udara dengan bentuknya piring.Kes paling 'boom' sekali di Malaysia tak salah aku di Baling, Kedah.

Disana dikatakan penduduk di kawasan itu melihat UFO tersebut berpusing yang mempunyai empat sayap dan lampu dibawahnya seolah-olah menyuluh di tanah.Tidak lupa juga dentuman kuat yang didengari oleh penduduk setempat yang dikatakan berpunca dari UFO tersebut.

Objek tersebut kira-kira dilihat sekitar jam 5.20 pagi dan para penduduk di situ mengatakan objek tersebut bukan kapal terbang biasa berdasarkan bentuk yang agak nipis dan melayang-layang di udara.Ia hanya dilihat beberapa minit dan selepas itu disebuah kebun getah.

Banyak lagi kejadian-kejadian UFO yang dilihat oleh rakyat Malaysia malangnya kita tidak dapat melihatnya.Antara yang meletup adalah di Bukit Mertajam,Seremban,Tanjung Sepat,Muar dan di Sepang.

Malah bukan setakat itu sahaja, di Malaysia seorang lelaki di Seremban melihat sebuah objek berlegar-legar di udara dengan mempunyai cahaya yang terang.Selepas itu beliau terlihat lembaga hitam yang berukuran lebih kurang 0.5 meter turun dari UFO tersebut.

Manakala di negara-negara barat pula beribu-ribu orang direkodkan yang mengatakan mereka diculik oleh makhluk asing masuk ke dalam UFO ketika mereka tidur dan makhluk asing itu membuat ujikaji terhadap mereka.

Katanya, di dalam kapal angkasa milik makhluk asing-makhluk asing berkenaan menyatakan di dalamnya begitu terang dan alatan di dalamnya sangat canggih manakala orang yang membuat ujikaji terhadapanya memakai baju bewarna putih dan mukanya agak menyeramkan.

Ada yang mengatakan bahawa pembinaan Piramid agung di Mesir hasil bantuan dari makhluk asing kerana berat setiap blok-blok tersebut teramat sangat dan mustahil dilakukan oleh manusia zaman itu kerana dengan ketiadaan teknologi sekarang.Tetapi ia tidak disokong oleh sesetengah para pengkaji ia menganggap ia sebagai satu penghinaan terhadap manusia.

Berbagai-bagai gambar diambil oleh orang-orang awam yang menyatakan mereka terlihat piring terbang dan sesetengah gambar tersebut dibuktikan kesahihannya tetapi tiada tindakan lanjut terhadap bukti-bukti tersebut.

Mengikut apa yang aku baca dahulu, UFO akan kelihatan 30 minit sebelum melanda sesuatu bencana alam seperti yang dikatakan orang awam di Aceh terlihat sebuah objek berlegar-legar di udara.

Sesetengah saksi-saksi ini tidak diambil peduli kerana ianya tiada bukti yang kukuh seperti gambar UFO tersebut berlegar.Dikatakan juga setiap 15 minit UFO akan melawat planet bumi ini dan ini menunjukkan kita tidak keseorangan di dunia ini.

Kebanyakkan kes ini berlaku di negara barat seperti di Amerika seperti yang disiarkan di Discovery Channel ataupun di History Channel yang mendapat liputan luas dari agensi-agensi akhbar di negara berkenaan.

Aku pernah terlihat dokumentari yang disiarkan di Discovery Channel yang mengatakan penduduk melihat piring terbang di ruang udara mereka.Piring terbang itu pula dikejar oleh pesawat tercanggih di dunia F-16 milik Amerika Syarikat.F-16 tersebut mengelilingi UFO tersebut selama beberapa minit.

Manakala keesokan harinya, pada pagi itu seorang penduduk di sekitar itu menelefon pangkalan tentera udara yang berdekatan di situ bertanyakan kepada pihak tentera tentang adakah mereka menerbangkan F-16 semalam tetapi pihak tentera menjawab F-16nya berada di landasan.

Ketika timbul isu tersebut dan mendapat sambutan hangat dari agensi berita di negara berikut tentang UFO dan F-16 milik tentera udara Amerika yang terbang tetapi dikatakan tidak oleh pihak tentera amat membingungkan para rakyat Amerika.

Sehari selepas itu pihak tentera menyatakan mereka ada menerbangkan F-16 mereka ketika waktu tersebut dan menyatakan mereka sedang menjejaki UFO yang mereka kesan dari radar mereka.

Persoalannya mengapakah pihak tentera awalnya tidak mahu mengaku tentang pengejaran F-16 ketika waktu tersebut dan mengapakah pesawat tempur tersebut mengelilingi piring terbang tersebut?

Ada lagi satu lagi kisah yang menyatakan beberapa orang telah terlihat UFO sambil diikuti oleh pesawat F-16 tersebut.Dan ketika ditanya F-16 tersebut kepada pihak tentera tetapi apabila timbul isu barulah mereka menyatakan yang mereka ada menerbang pesawat F-16 mereka.

Seperti ada sesuatu yang disembunyikan oleh pihak tentera Amerika.Apa salahnya jika mereka memberitahu rakyat mereka bahawa mereka ada menerbangkan F-16 ketika waktu kejadian.Dan jawapan mereka selalunya menyatakan bahawa melihat UFO dan tiba-tiba hilang dan pernah seorang penyiasat tentang UFO meminta kebenaran melihat imej radar ketika waktu tersebut tetapi dihalang pihak tentera.

Hehe...Belum habis lagi disini mari kita bongkar tentang penipuan Amerika terhadap rakyat dunia.Pernah terlihat sebuah dokumentari yang menyatakan pada suatu masa dahulu pihak NAZI telah berusaha untuk membangunkan sebuah piring terbang seakan-akan UFO untuk mengintip pihak lawan.

Itulah yang mereka lakukan pada masa kini.Ketika 50 tahun dahulu Adolf Hitler ingin membangunkan piring terbang tetapi kini sudah masuk ke abad ke-21 jadi tidak mustahil teknologi pada zaman ini boleh cipta sebuah piring terbang.

Jangan kata aku mengarut kerana pada masa kini sudah menjadi kenyataan tentang pesawat pejuang tanpa juruterbang.Mereka hanya perlu berada di pangkalan dan mengawalnya seperti bermain permainan video.

Mengapa F-16 mengelilingi piring terbang dan satu lagi insiden dimana pesawat F-16 mengekorinya dari belakang.Kerana mereka ingin melihat piring terbang itu berfungsi dengan begitu dekat.

Ada satu lagi kisah di lapangan terbang di US apabila seorang lelaki sedang mengambil video kapal terbang berlepas tetapi ketika merakam beliau terlihat sebuah UFO berlegar-legar di ruang angkasa sekitar itu.Beliau terus merakam dan bila dilihat dengan matanya sendiri ke awan tiada apa-apa tetapi jika dilihat dari kamera videonya jelas nampak sebuah objek piring terbang.

Jadi itu agak membingungkan apabila dilihat dari mata kasar ( NAKED eye ) tidak ada tetapi aku teringat suatu ketika dahulu apabila ayah aku membawa balik geran kereta Jepun.Jika diambil gambar ataupun discan geran itu akan secara automatiknya menulis copy diatas geran tersebut.Tetapi jika dilihat dari mata kasar ia seperti geran biasa.Ini membuktikan mata manusia boleh ditipu tetapi lensa kamera tidak boleh ditipu.

Bagi aku sebenarnya tiada UFO dan kita hanya hidup bersama dengan jin sahaja.Ini jelas apabila Quran sendiri mengakui tiada makhluk seperti itu jadi bagi aku ia hanyalah ciptaan manusia-manusia yang bijak pada abad ke-21.

Maaf tentang cerita membuat duit palsu tidak dapat diterbitkan kerana boleh mengancam negara dan menimbulkan rasa tidak senang Bank Negara Malaysia.

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen