Friday, October 30, 2009

Sehati berdansa

Semalam, aku lebih kurang jam 8 malam aku bertolak ke Bukit Jalil untuk pergi ke Technology Park Malaysia untuk menyaksikan persembahan pelbagai artis menyembahkan tarian di sana.Aku sampai di sana lebih kurang jam 8.30 malam.

Sampai disana aku terus ke sebuah khemah, disana tersedia nasi ayam dan juga sirap untuk buat makan belum masuk studio.Selesai makan nasi di khemah masuklah aku ke dalam studio itu untuk menyaksikan Sehati Berdansa dipengecarai oleh Scha dan juga Fahrin Ahmad.

Mula-mula dulu aku ingat konsert Sehati berdansa ini live tapi buat recording.Dalam studio itu tak besar pun tapi disebabkan camera angle jadi nampak macam besar.Hanya boleh memuatkan lebih kurang 100 saja.Sebab itu tiada tiket dijual dan hanya tetamu jemputan saja dapat masuk.

Juri jemputan pada hari itu adalah Anita Sarawak dan dua lagi jurinya adalah juri tetap Sehati berdansa.Sampai disana mereka memberi semua cermin mata hitam untuk dipakai kepada orang-orang yang berdiri.Aku special jadi dapat duduk la tak payah kena berdiri sampai dua jam.

Selesai semua itu acara dimula dan begitu hebat sekali.Ada yang bawak penyokong sampai satu bas la macam-macam.Memang riuh la dalam studio itu.Artis paling hebat sekali antara yang terakhir.

Selesai habis konsert yang berlangsung di Technology Park Malaysia aku menunggu mak saudara aku keluar dari menyalin pakaian di belakang pentas.Sambil menunggu disitu sempat aku mengambil gambar bersama dengan artis yang keluar nak balik.

Aku tak boleh cerita keseluruhan nanti Astro ban aku masuk dalam mana-mana acara sebab merosakkan program.Hehehe

Selesai saja program aku bersama pasangan artis ini pergi makan di McDonald bersama seorang koreografer pasangan Dira.Kalau Dira nampak mampus koreagrafer tu.Depan tu juga mengata pasangan Dira dan lain2.

Mula jam 9 malam habis jam 11 malam lepas tu pergi McD sampai pukul 1 pagi.Pagi nak pergi sekolah macam biasa la ponteng.

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen