Saturday, October 3, 2009

Macam mana nak korek rahsia...

***( Awas ini bukan cerita politik tetapi cara korek rahsia )

Baru-baru ini, Malaysia dikejutkan dengan kematian seorang setiausaha seorang wakil rakyat Selangor dari DAP yang mati selepas dikatakan terjatuh dari bangunan Masalam ( tempat aku buat IC ) ketika berada di Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia ( SPRM ).

Teoh Beng Hock yang mati selepas siasatan yang dilakukan atas dakwaan skandal rasuah oleh bossnya.Kalau orang tanya satu rahsia mesti tak nak jawab jadi cara ialah membuat deraan mental atau fizikal kepada suspek yang disoal.

Cara mentorture dengan mental adalah dengan mulut kita. Contohnya :

*Woii...Kalau ang tak mau cakap aku terajang ang tauk buang dalam gaung sapa tau.Aku tutup hidung ang ngan mulut ang habis cerita.Jadi baik ang bagitaw.

*Oii...Aku ambik anak ang ka bini ang ka mak pak ka aku bunuh dia ang x dak sapa...Ataupun ang nak aku potong kaki ang bagi tempang sebelah.

Jadi cara begini boleh membuatkan orang geram dan hilang kawalan.Kutuk-kutuk orang pun boleh membuatkan orang bengang.Nak pukul balik memang mustahil la sebab mangsa seorang manakala penyiasat pula sampai tiga atau empat orang.

Bila anda gempar orang macam di atas.Mangsa mungkin terfikir sejenak kepada sesiapa yang mereka sayangi dan mungkin mangsa mempercayai apa yang dikatakan oleh penyiasat.Tapi penyiasat takkan buat dan orang tu tahu hanya gemparan sahaja dia tidak akan bagi tahu jika semangatnya kuat.

Kata-kata hinaan kepada mangsa juga membolehkan seseorang hilang kawalan mindanya dan membuat apa sahaja.Cara-cara penyiasatan begini digunapakai diseluruh dunia atas dasar keselamatan untuk kita semua.

Mentorture secara fizikal pula memang agak berbahaya dan tidak digalakkan kecuali jika semangat mangsa memang begitu kuat.Tak takut dengan kata-kata penyiasat mereka melakukan deraan fizikal yang menyakitkan.

Deraan ini tidak menggunakan mulut tetapi menggunakan tangan dan kaki memukul mangsa sehingga mangsa lemah dan tidak bermaya lagi.Cara-caranya aku tunjukkan dengan video dibawah terus la.Kawan ayah aku mengatakan ini cara SPRM menyiasat Teoh Beng Hock dan bagi aku tak terkejut sebab CIA,KGB,Mossad,MI6 dah menunjukkan cara mereka menyiasat.Dan video itu dikatakan video yang benar dan orang yang dipukul itu adalah Beng Hock.

Ini pandangan peribadi aku tentang kes ini,

pertama : Beng Hock dikatakan mati kerana terjun dari bangunan.

Bagi aku, mungkin dia terjun kerana deraan mental dan fizikal yang dibuat oleh SPRM yang membuatkan emosinya tidak stabil dan melakukan sesuatu tindakan tanpa berfikir panjang.

Dan mungkin juga Beng Hock diterajang oleh pegawai SPRM hingga terjatuh kerana mangsa mati ketika disoal siasat.


Kedua : Kematian Beng Hock berpunca atas banyak kecederaan.

Kalau aku terjun dari bangunan dan landing dengan kaki jadi hanya kaki sehaja yang patah dan jika tangan hanya tangan patah.Kalau tergolek pun jika tulang belakang yang patah hanya 1 bahagian kecuali sebelum itu dipukul.


Ketiga : Siasatan habis jam 3 pagi dan Teoh berehat di ruang tamu pejabat SPRM kerana tidak mahu pulang malam-malam.

Kalau aku jadi Beng Hock aku lari pergi hospital dulu.Tak mungkin dia berehat di dalam pejabat SPRM itu.Kalau pergi balai polis aku rasa kena belasah lagi.


Video itu adalah video yang benar tetapi tidak dibawa mahkamah kerana pelbagai sebab antaranya mereka mesti mengesahkan video itu asli dan mengambil masa juga jadi tak perlu ke mahkamah.Jangan melakukan kesalahan2 yang mengakibatkan polis tangkap anda kerana berkemungkinan perkara di atas mungkin berlaku kepada anda.Dan aku harap x ada CIA Malaysia cari aku sbab video ini.....


!!!!! JANGAN TIRU AKSI-AKSI YANG DITUNJUKKAN DI DALAM VIDEO ITU JIKA MAHU MENGETAHUI RAHSIA RAKAN ANDA

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen