Wednesday, October 28, 2009

Al-Aqsa konspirasi Israel

Al-Aqsa kiblat pertama umat Islam yang berada di Palestin ini dibawah jajahan Israel.Mereka ingin meruntuhkan Al-Aqsa dan ingin membina kuil Haikal Sulaiman diatas tanah Masjidil Aqsa ini.Dengan alasan mencari artifak, mereka menggali terowong di bawah Al-Aqsa untuk meruntuhkan Al-Aqsa.

Tetapi jika dari gambar atas, mereka semesti menyangka masjid berkubah emas itu adalah Masjid Al-Aqsa tetapi sebenarnya masjid di belakang dan berkubah hijau itu sebenarnya Al-Aqsa.Masjid berkubah emas itu dipanggil Dome of the Rock.

Tujuan mereka mengelirukan umat Islam adalah untuk merobohkan masjid Al-Aqsa dan membina Kuil Haikal Sulaiman.Mereka memberikan gambaran Dome of the rock bermaksud Masjidil Aqsa dan bila mereka merobohkan Masjidil Aqsa, mereka akan menunjukkan gambar Dome of the Rock masih berdiri tetapi Al-Aqsa yang sebenarnya sudah roboh.

Dan cita-cita mereka menjadi kenyataan apabila aku pernah buat kajian terhadap Masjid Al-Aqsa dan juga Dome of the Rock dan kajian ini mendapati positif.Yahudi berjaya membuatkan umat Islam keliru.

Pada mulanya, aku juga mengatakan Dome of the Rock sebenarnya Masjid Al-Aqsa tetapi apabila membaca sebuah dokumen dalam laptop aku, aku sedar dari agenda Yahudi kepada umat Islam.

Paling terkejutnya, surat khabar hari ini menunjukkan gambar Dome of the Rock sebagai masjid Al-Aqsa.Kalau tak percaya bacalah Harian Metro di segmen "Global".Jika search Masjid Al-Aqsa disesetengah laman web juga menunjukkan Dome of the Rock.

Dari seorang profesor dari Universiti di Dubai mengatakan :

Terdapat beberapa kekeliruan diantara Masjid Al-Aqsa dan The Dome of the Rock.Apabila disebut sahaja Masjidil Aqsa di media tempatan ataupun antarabangsa, gambar the Dome of the Rock yang dipaparkan.Sebab utama adalah bagi mengabaikan orang ramai dimana ianya adalah perancangan mereka.Tinjauan ini saya perolehi semasa tinggal di USA, dimana saya telah dimaklumkan bahawa mereka di Amerika telah mencetak dan mengedarkan gambar tersebut dan menjualkannya kepada orang arab dan Muslim.Kadangkala dijual secara murah bahkan kadangkala diberi secara percuma supaya Muslim dapat mengedarkannya dimana sahaja.Tak kira di rumah mahupun pejabat

Ini meyakinkan saya bahawa mereka ingin menghapuskan gambaran Masjid Al-Aqsa dari ingatan umat Islam supaya mereka dapat memusnahkannya dan membina kuil mereka tanpa sebarang publisiti.Sekiranya terdapat pihak yang membangkan atau merungut, mereka akan menunjukkan gambar the Dome of the Rock masih utuh berdiri.Dan menyatakan yang mereka tidak berbuat apa-apa.Rancangan yang sungguh bijak!!! Saya juga berasa amat terperanjat apabila bertanya kepada beberapa rakyat arab, Muslim, bahkan rakyat Palestin sendiri tidak dapat membezakan antara kedua-dua bangunan tersebut.Ini benar-benar membuatkan saya kesal dan sedih kerana hingga kini mereka sudah berjaya dalam perancangan mereka.

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen