Friday, October 16, 2009

200 POST

Nampaknya, hari ini 16 Oktober aku telah menulis 200 artikel untuk blog "seafailed" ini.Satu lagi kegembiraan pada moderator blog ini adalah kerana blog ini pada hari ini telah menyambut ulang tahun yang pertama sejak blog ini dibuka.

Blog seafailed ini diasaskan oleh aku pada 16 Oktober 2008.Ilham untuk membuka blog datangnya dai Damansara.Ketika minum petang di rumah rakan ayah aku di Damansara, Dia menunjukkan blog seseorang kepada ayah aku dan aku ternampak mereka tulisan dalam blog itu.

Apabila tiba dirumah, aku terlintas difikiran untuk membuka blog ini.Nawaitu ketika itu adalah untuk menulis tentang sekolah dan berkongsi dengan beberapa rakan di sekolah untuk menulis blog.Tetapi rakan-rakan aku yang dulu share blog sudah mempunyai blog sendiri jadi aku jadikan blog ini sebagai blog persendirian.

Niat untuk menulis tentang sekolah pun tak jadi kerana tak banyak cerita sangat hendak ditulis jadi aku tulis blog ini suka hati aku.Dan aku mempromosi blog aku disekolah dan ada satu artikel aku untuk menarik perhatian rakan aku untuk membuka blog aku.

Kebetulan atau dirancang tentang post 200 dan 365 hari blog ini dibuka aku pun tak tahu.Selama 1 tahun dibuka atau 12 bulan ataupun 365 hari ataupun 8760 jam ataupun 525,600 minit atau 31,536,000 saat blog ini beroperasi.Purata blog ini artikel adalah sebanyak 0.547 dalam masa setahun

Jadi aku menucapkan jutaan terima kasih kerana membaca blog aku ini dan teruslah menyokong blog seafailed ini.Siapa boleh menjawab soalan tentang blog ini memang hebat... Kenapa di dalam chat box tu aku tulis "Sir Wan"???

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen