Sunday, September 13, 2009

SHOPPING

Seperti biasa, dekat2 nak raya ini ada saja sale dengna shopping complex dekat sekitar Kuala Lumpur ni.Ada juga yang shopping dekat Petaling Street ataupun Bazar Ramadhan yang berdekatan dengan rumah anda.

Di bandaraya Kuala Lumpur ini setiap jalan mesti ada saja 1 shopping complex yang boleh dishopping biasa la dah nak dekat raya ada la pergi beli baju raya.Semalam aku baru balik dari shopping juga di Pavillion Kuala Lumpur, tapi tak banyak beli jadi aku berhijrah ke KLCC.Dekat sana baju boleh tahan la.

Ketika di Pavillion, aku tengok ada fashion show dari Tang's.Mungkin anda ada pergi shopping juga dekat mana2.Bukan satu je tempat nak shopping.Midvalley,OU,Sogo dan macam-macam tempat lagi yang boleh dishopping tapi kalau ada duit sikit boleh la pergi beli di Singapore.

Kadang-kadang sesetengah kedai dalam Shopping Complex tu ada pintu dan setengah lagi tiada pintu.Kenapa? Kadang2 orang macam aku ni suka merayau dalam Shopping Complex sebab mak aku suka tengok handbag, Coach la Bonia la macam-macam aku tak suka jadi aku merayau-rayau sorang-sorang dalam shopping complex.Kalau pintu tak ada aku akan masuk buat relax jee tapi kalau ada pintu, aku takkan masuk.Sebabnya?? Lu pikir rr sendiri

Kalau nak beli jam tangan boleh la pergi ke kedai seperti Tag Heuer,Rolex ataupun Chopard.Tapi raya selalunya orang tak beli jam, jadi boleh la pergi beli baju Guess,Zara,Versace,Espirit,Ralph Lauren,Bum,Topman,Hugo Boss,Raoul,Giordano,Diesel,Padini,LV,Burberry ataupun Massimo Dutti.

Tapi kalau nak beli handbag boleh la pergi ke Anna Sui,Coach,Gucci,Chanel ataupun yang di atas.Tapi bab2 fasion ni Malaysia pun ada orang yang hebat juga di pentas antarabangsa.Jangan pandang rendah dekat Malaysia seperti Padini, terkenal di mata dunia.Fasion Designer kita, Jimmy Choo antara Malaysian yang ada nama di London tentang fasion.

SELAMAT BERSHOPPING/BERAYA

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen