Friday, September 11, 2009

September Eleven ( 11/9 )

Kalau kita hulusi kata-kata En.Zaidi semalam sebenarnya ada membawa maksud.Dia sebenarnya berkata tak payah datang hari ini tapi dia tak cakap macam tu.Jadi sebab itu juga aku tak datang juga.

Ada sebab juga yang aku tak datang hari ini sebab hari ini agak berbahaya dari hari yang lain.Aku cakap betul ni, memandangkan hari ini 11 September adalah ulang tahun ke-8 peristiwa serangan Seven Eleven...Ehh silap September Eleven ( 11/9 ).

Kajian pernah dilakukan terhadap peristiwa Sebelas September ini dan mendapat sedikit kebetulan kajian itu yang mengatakan hari ni tak feng shui :

Bandar ''New York City" a
da 11 huruf
Negara "Afghanistan" ada 11 huruf
Nama "George W Bush" ada 11 huruf

Ni antara sebab-sebab aku duduk rumah, ntah-ntah ada kapal terbang jatuh ke sekolah ker.Ada lagi kajian aku :

New York City adalah negeri ke-11 Amerika
Kapal terbang pertama melanggar World Trade Centre bernombor 11
Kapal terbang bernombor 11 itu membawa 92 penumpang ( 9+2=11 )
Kapal terbang bernombor 77 juga melanggar WTC membawa 65 penumpang ( 6+5=11 )
Peristiwa ini disebut juga September Eleven ataupun 9/11 ( 9+1+1=11 )

Baru sikit , adalagi kajian yang dilakukan, :

Jumlah penumpang yang terkorban dalam rampasan pesawat itu seramai 254 orang ( 2+5+4=11 )
Tarikh 11 September adalah hari yang ke 254 dalam kalendar bagi setahun. ( 2+5+4=11 )
pengeboman di Madrid berlaku pada 3/11/2004. ( 3+1+1+2+0+0+4=11 )
Tragedi ini berlaku selepas 911 hari terjadinya serangan WTC ( 9+1+1=11 )

Tapi semuanya ada muslihatnya jadi sila buka Microsoft Word dan tulis "Q33 NY".Q33 NY adalah nombor pesawat yang melanggar WTC itu.Tukarkan perkataan tersebut ke Wingdings dan besarkan ke size 48."Apa korang nampak???"

Satu hari nanti aku akan jelaskan misteri ini.Ada kena mengena dengan jewish juga.


No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen