Sunday, August 2, 2009

Penting sangat ke UPSR??

Sorry post terakhir aku agak kusut sekali ayatnya sebab masa tak berapa mencukupi nak tulis.Bulan ini aku tak tulis artikel lagi jadi hari ini aku nak tulis la selalunya aku cuti hari ini.Tapi dah lama cuti jadi hari ini aku luangkan masa sedikit dengan blog aku.

1 Ogos 1Malaysia 1 Rusuhan....

Malas la nak cerita, hari ini aku nak cerita tentang penting sangat ke UPSR ini, ada yang kata tak relevan ada yang kata mesti diteruskan.Jadi aku ada 1 karangan fakta kepada anda....

Dekat bawah ini ada senarai orang paling kaya pada tahun 2006 :

  1. Bill Gates - $ 60 billion
  2. Warrent Buffet - $ 42 billion
  3. Carlos Slim Hellu - $ 30 billion
  4. Ingvar Kamprad - $ 28 billion
  5. Laksmi Mittal - $ 23 bliion
  6. Paul Allen - $ 22 billion
  7. Bernard Arnault
  8. Luis Vuitton } $ 21 billion
  9. Cristian Dior
  10. Putera Alwaleed Bin Talad Alsaud - $ 20 billion
  11. Kenneth Thompson - $ 19.6 billion
  12. Li-Ka Shing - $ 18.4 billion
  13. Roman Abramovich - $ 17.6 billion
  14. Michael Dell- $ 17.2 billion
Yang peliknya, 7 daripada 14 orang kaya didunia pernah berhenti sekolah dan tidak meneruskan pelajaran.Ada yang kena buang dari universiti ataupun kolej yang mereka belajar.50 % dari mereka orang-orang yang tidak berpelajaran.

Kesimpulannya disini adalah 'A' tidak penting untuk mereka yang penting adalah perkataan tidak berputus asa ada dalam diri mereka.Dan mereka belajar dari kesalahan yang mereka lakukan.

Relax rr...UPSR lambat lagi macam dekat atas la 'A' tak pentingg...

Tahukah anda yang Nepal adalah salah satu negara yang benderanya tidak berbentuk rectangle.

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen