Tuesday, June 2, 2009

Tanng Qe

Dalam bahasa Jerman Tanng Qe tuu Terima Kasih.Aku terbaca tentang Elena punya artikel tentang surat wasiat.Aku punya cerita versi lain tapi hampir-hampir nak kantoi.

Hari Sabtu mak aku baru balik daripada makan tapi aku tak ikut aku cuma duduk rumah.Selepas mak aku balik mak aku panggil aku dan mak aku ketawa cakap aku hantar surat dekat diri sendiri.Aku pun cakap la dah tak ada orang nak hantar surat dekat aku, Aku hantar rr dekat diri sendiri mak aku gelakk...

Abang aku sampuk pula dia cakap dia dah buat selalu tapi e-mail laa...Ayah aku pun cakap "e-mail orang dahh selalu buat dahh niee antarr suratt sndiri.." Diorang pun gelakkk laa...Mak aku nak baca tapi aku cakap niee persendirian.Mak aku tak nampak yang aku tulis untuk mak aku sebab dekat bawah lagipun tulis kecil.

Mak Cik aku cakap laenkali sapa2 punya birthday nnti dia kirim surat dekat sini.Diorang gelakk jaa...Aku dapat suratt truss aku smbunyii laa....Aku bukak YM aku tngk RuCD on9 jadi aku report rr dekat dia pasall tuuhh...Dia truss ambekk...Nampakknyaa ramai yang terselaamatt...

Takk kurangg yang kantoi seperti Fakhru Arief.Dia kantoii dengan makk dia...Dah kantoii takk perr rr...Mak dia lekatkan kertas tuu tinggi2.hahahaha....Aku gelakk jerr...Dia cakap nak solat 5 waktu shari smalam tapi haram tak pernahh pown...Hahaha

Tang Qee kepada mak aku kerana kasii surat tuu dekat aku...

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen