Tuesday, June 30, 2009

Siang malam belajar...

Hari ini aku nak menceritakan tentang benda yang aku tak perasan sehingga 4 hari lepas aku perasan.Tiga hari lepas, aku naik kereta Station Wagon kawan ayah aku punya sebab dia nak jual.Jadi ayah aku tolong kirakan sebelum nak jual ayah aku pakai lagi.

Dia tertinggal tongkat dia didalam kereta jadi adik aku yang darjah lima main-main dengan tongkat tu.Ketika main dia pergi sua dekat aku jadi aku terus tarik tongkat tu dan..............Tongkat tuu tercabutt!!! Lepass tu aku tengok dekat tangan adik aku ada pisau.Ooo..Jadi sebab itulah dia pakai tongkat supaya dapat cucuk orang.Jadi jangan pandang rendah kepada orang bertongkat.Kalau nak merompak pun kena ingat ada benda disebalik tongkat itu.

Selepas kelas ganti pada hari Sabtu itu aku terus balik dan sempat post sedikit cerita.Selepas itu aku terus ke JB untuk jalan-jalan.Abang aku dengan mak aku pergi Singapore aku pula ada jalan-jalan dekat JB.Aku tak gie sebab pasport aku mampus.

Dekat sana aku tidur semalam, pastu pergi dekat Danga Bay Mall...Pergi lepak dekat situ sekejap sebab dekat situ ada tempat main paintball.Aku test tembak 10 kali..Dalam 10 tuu 5 kali kena kira Ok laa tuu...

Lepas main tu aku main pool.Aku memang suka main pool tapi confirm kalah.Walaubagaimana aku boleh main pool laa...Dan aku tau pegang kayu sebab ada orang ajar aku.Aku tak pernah menang main pool dengan ayah aku. :(

Tadi aku dengan Kosh pergi tolong Puan Siti Aidah untuk angkat buku dari pejabat ke Pusat Sumber.Lepas itu, aku angkat sampai pusat sumber aku ngan Kosh pun pergi lla keluar.Masa keluar tu aku cakap dekat Puan Siti Aidah " che'gu...Upahh che'gu " lepass tuu che'gu keluarkan Rm2 untuk bagi aku dengan Kosh.

Aku cakap la melawak jerr...Takkan nak ambik lepas tuu che'gu kasi jugak jadi terpaksa laa ambik sebab che'gu letak duit atas koridor.Che'gu cakap nie ikhlas aku sekali lagi menolak dengan Kosh.Tapi che'gu jalan terus ke Pusat Sumber.

Apa lagi kebas laa duit tuu...Sampai berebut dengan Kosh.Puan Siti Aidah pandang dan cakap " haaa...tadi tak nakk skrg smpai berebut "..Rezekinya jangan ditolak...Hehehe

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen