Wednesday, June 17, 2009

Makan

hri nie malasss aku nakk crita pasaii kkjaman Amerika tapi nak crita pasai makan.Aku orang yang jenis x makan sayuq mak aku selalu complain suruh mkn sayuq tapi aku x maw.Smlam aku p dkat Taipan utk makan lorong seribu tahunn ehh silap seratuss tahunn...

Aku p situ pastu tengok papan tuuhh dia tulis free pork...Aku dah fham tapi buat2 x fham aku ckap dkat ayah aku " Abahh...depa ( mereka ) bagi pork free kaa " pastu ayah aku gelakk...Pastuu adik aku tanya 'pork' tuu per ayah aku cakap laa...Lagi satu, aku memang x sukaaa mkan tauge..Klau makan Char Koey Teow msti psan sruh tak boh tauge.

Tuuu tentang lorong seratus tahun ni tentang satu kdai mkn kat Shah Alam.Aku sebenaqnya nak p makan dkat restoran lain tapi tutup jadi p laa kedai makan niee...Ceritanya aku order air milo ais adek aku pulak order Air Laici.

Masa minum sambil makan tuuu adik aku cakap ada anak lipass aku pon tngk laa mmg btuii ada anak lipass...Ayah aku cakap buat lainn laa...Masa tengah minum milo ais tuu smpai dkat stengah aku tengah main-main straw tiba rasa mcam ada objek dalam gelass aku pon tngk laaa...Rupa2nya limau...Aku pkiaq macam mana bleh ada limau dlam milo aiss...Trukk toll laa...

Masa balik tuu abg aku cakap " kedai nie kita mai yang pertama dan terakhir ". Aku jugakk jnis x lehh makan seafood sebab nanti gataii...Aku pernah pergi makan dekat KL steamboat...( Ngatifff laa tuhh ingat aku tak taww kaa )

masa tu saudara aku belanja, jadi aku ambek macam2...Dah kenyang pon makan lagi..AKu rasa aku makan phak rstoran rugiee balik sbab aku makan trlalu bnyk..Dtang pukoi 8.00 malam balek pkui 10.30 malam.

Masa aku tidur tuuhh aku terbangun 7 kali untuk ke tandas kerana muntah-muntah.Dan itulah kali pertama aku p makan steamboat selepas tuu aku tak p dahh makan steamboat.





No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen