Wednesday, May 27, 2009

Sudah jatuh dibaling botol...

Kisah " Sudah jatuh dibaling botol " sekejap lagi kita akan cerita tetapi kita cerita tentang sudah jatuh kerusinya patah.Itulah yang terjadi pada Khairul Raimi yang ketika itu jatuh kerusi akibat "wikang" kerusi itu.Ketika itu aku sedang bersembang dengan Simpson ehh bukann Faris.Tiba-tiba dengar orang jatuh kerusi aku pun tengok la yang Raimi jatuh kerusi sambil gelak.Sempat juga ajak seluruh warga 6Usaha supaya tepuk tangan.Lainkali jangan merempit lagi...Kann dah jatuh sampai kena panggil bomba untuk angkat Raimi naik...hihihi

Sambung tentang kisah " Sudah Jatuh Dibaling Botol ".Ketika hendak pulang aku berjalan bersama-sama Irfan.Ketika jalan2 itu Irfan asyik angkat je beg aku ni.Jadi botol air aku jatuh kelantai dan mereka main sepak-sepak.Sampai dekat bawah dapat dekat Fahim dan dia terus baling botol kena kepala aku.Aku pun ingin membalas dendam kejar dia sampai depan kelas 1 Gigih Fahim jatuh disebabkan tidak sempat membrek kerana dihadapannya ada murid tahun 1.Ustazah yang berada didepan itu pun tertanya-tanya apahal dengan budak smpai nak lnggar murid darjah 1.Masa tu pula aku memegang botol air Coke membaling ke kepala Fahim.Ustazah pun tahan aku dengan mencubit aku pun tepis la.Lepas itu aku lari tanpa botol coke aku...

Hihihi...Moralnya disini jangan cari pasal dengan orang sebab jadi macam tuuhh rr...

Korea Selatan telah membuat ujian peluru berpandu nuklear dinegaranya.Ini membuatkan Amerika dan Korea Utara tidak senang dengan tindakan Korea Selatan.Malaysia juga mengatakan bahawa peluru berpandu itu bahaya dirantau Asia.Jepun juga telah merasa gegaran akibat ujian peluru berpandu itu.

Iran juga dikatakan akan melaksanakan program nuklear yang sedang dalam rancangannya.Ini menyebabkan Amerika dan rakan baiknya iaitu Israel takut akan Iran kerana program nuklear Iran.Israel dikatakan akan menyerang Iran pada bulan 9 ini.India juga mempunyai reaktor Nuklear tetapi tidak menggunakannya sebagai senjata tetapi sebagai perubatan.

Tahukah anda bahawa sebiji bola golf mempunyai 336 lekuk.Tak percaya ?? kira sendiri.

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen