Monday, May 4, 2009

HAPPY BIRTHDAY!!!



Hari Sabtu yang lepas aku pergi ke IOI mall untuk menghadiri parti Fakhru.Jadi aku pun pergi la.Setelah sampai ke IOI terus aku pergi dekat T.G.I Friday's.Aku pun tengok ada 3 - 5 kawan aku dah sampai.Aku pun sembang-sembang arr dengan diorang




Setelah tu aku nampak 1 clown, Dia datang nak buat magic.Magic dia buat biasa jerr.Aku pun terkena dengan dia.Dia buat orang gelak.Masa habis tuu aku pergi minum air kejap.Ismail pun gi ambik jugak.




Lepas clown ada la pula satu penyanyi.Dia nyanyi lagu Jonas Brother.Aku pun tak tahu lagu apa.Lagipun aku bukan minat Jonas Brother.Dia nyanyi la dengan gitarnya yang agak..........




Ayah kepada Fakhru panggil makan.Aku pun apa lagi bedal la semua yang ada.Fries ada macam-macam arr ada.Aku pun ambil dan makan.Lepas makan aku round-round IOI jap.Lepas tu balik semula ke T.G.I




Ada la seorang budak usia lebih kurang 18 - 25. Buat Street sound.Macam-macam sound dia buat.Hip Hop la katakan.Gila letup dia buat sound tu.Mana la Fakhru cari orang macam tu.Boleh dikatakan hebat la orang macam tu.




Aku pun tunggu laa. Lebih kurang Pukul 4.30 tu diorang potong kek.Dah budak2 T.G.I tu nyanyi lagu apa ntah.Letup jugakk lagu budak2 T.G.I buat tuu.Dah potong kek aku kena balik.Sebab ada kerja dekat Melaka.




No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen