Sunday, April 19, 2009

Sembang bersama Nabil...

Pagi tadi adik aku ada birthday party dekat Sunway Lagoon Theme Park jadi aku pun teman dia sebab mak aku tak pergi.Tapi malangnya aku tak bawa baju mandi jadi aku tak mandi.Pukul 10 pagi aku dah sampai dekat Sunway Lagoon lepas tu, dah daftar semua aku pun dengan semua budak-budak masuk la.Yang kawan2 aku sama umur cuma Huzaifah dengan Mazarina.Masa dekat Sunway Lagoon aku cuma tengok diorang mandi sampai pukul 1.30 masa tu aku terlalu bosan aku pergi la jalan2.Aku nampak TV9 ada event nak sambuat ulang tahun TV9 yang ketiga.Masa tu banyak artis2 yang datang macam :

Vocalis kumpulan Hujan
Cat Farish
Sharifah Sahira
Nabil RajaLawak
Michelle ( Melodi )

Datuk Farid Ridzuan ( Bekas CEO Media Prima ) pun datang juga.Ada la seorang artis Indon.Diorang semua tu duduk sebelah aku jadi aku dapat tengok gelagat selebriti kita.Lepas ty ada lintas langung dari Melodi dekat TV3.Dah habis lintas langung tu semua selebriti tadi sembang-sembang.Aku fikir nak terjah je Nabil tapi aku tengok dia tengah sembang dengan Farid Ridzuan.Aku tunggu lagi sampai habis sembang.Aku apa lagi terjah la Nabil.Dia pegang bahu aku sambil jalan ke 1 tempat.

Aku : Yoo..Apa cer jatuh moto ni ?
Nabil : Biasa la Mat Despatch
Aku : Dengar cerita naik moto Kawasaki
Nabil : tu laa..Moto tu laju sangat.
Aku : Tengok Parut?
Nabil : ( gelak )
Aku : Apa skandal dengan Irma Hasmie ni masa ABPBH2008?
Nabil : Gimmic je.
Aku : Ooo...Contact phone?
Nabil : LuPikir rr sendiri

Sampai depan tu aku nama Irma Hasmie dengan kawan dia.Aku apa lagi salam arr.Dia cakap sorry tangan basah sebab masa tu dia tengah minum air.Aku tengok dia tak la berlagak sangat macam sesetengah artis yang aku jumpa.Walaupun aku tak boleh main air tapi dapat sembang dengan Nabil tu agak bertuah la.Tapi yang aku peliknyer kenapa tak ramai orang serbu Nabil? Takkan dia tak terkenal? Jawapan nyer LuPikirr rr sendiri

Setiap apa yang kita buat ada hikmahnya...Jadi bersabar la walaupun aku tak boleh main tapi aku boleh sembang dengan Nabil.

BESTTTTTTTTTTT................

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen