Tuesday, April 14, 2009

Dapat jugak akhirnya...

Aku ingat bilik ICT tuu tak sempat aku main rupanya dapat juga.Bilik yang mempunyai 28 komputer itu internet lambat gila.Suruh buka 1 website pun sejam tak habis.Tapi betul la 28 pc share 1 wireless mana nak dapat.Masa mata pelajaran KT aku pergi masuk duduk dekat PC tu.Aku duduk dengan Poh Chai.Cikgu suruh buka website tu aku pun bukak sambil bukak baru punya window baru.Aisya pergi buka myspace sama la juga dengan Fahim.Aku pula pergi buka blog aku.Dengan blog rasmi Sekolah Kebangsaan Seafield www.skseafieldusj.blogspot.com .Dah pukul 12.00 pun internet untuk tak boleh buka lagi.Lepas tu cikgu suruh dengar apa yang dia pasang dekat depan.Katanya bilik itu dilengkapi CCTV yang beroperasi.Tapi aku rasa macam tak boleh guna je sebab CCTV tu tak bergerak pun.Tapi dekat atas aku tak tahu pula ada berapa banyak komputer.PC tu ada MSN sekali.Nasib baik aku cuma ada YM kalau tak aku pun buka.

Selama sejam tu cuma main2 internet je.Kalau macam tu best rr...Stiap kali masa KT boleh buka internet dekat skolah boleh chat.Tapi kalau ada iphone lagi senang.Kalau ada wireless je boleh on9 internet.

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen