Saturday, March 28, 2009

Semangat Tom Tom Bak

Shazlan dah tak lehh tolong Syahbandar untuk menang...Dulu lehh laa Shazlan guna dia punya buku tolong girlfriend dia dalam sukan...Sekarang semangat Tom Tom Bak dah ganti...Aku tengok la dalam carta mata.Pagi tadi Laksamana ( Laksa mana? ) mendahului Bendahara ( Benda Haram ) sebanyak 20 mata sementara aku rasa Temenggong hanya termenung melihat nasib bakal menimpa.Aku menyertai perbarisan bersama 20 orang yang lain dengan logo Keamanan dan Keindahan Alam sekitar.Tadi pagi aku bersama boss aku dan lain-lain tolong cikgu menyiapkan kerja yang perlu disiapkan.Aku juga berkesempatan bersembang dengan boss aku sebab dah lama aku tak berbual dengan dia.Aku juga dapat mendengar muzik yang bakal didengkan ketika perbarisan.Bunyi muzik memang tak belah.Kami rumah sukan terakhir ketika perbarisan dan ini bernasib baik kerana dapat bermain ketika didepan khemah dan juga tak lama dan tunggu panas-panas.Lagi 1 yang diatas tuu hanya gurauan.Semua rumah sukan berpeluang untuk menang.Kita tunggu siapa menang.

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen