Saturday, March 21, 2009

Return...

"How are you Mr President?" sambil memeluk Barack Obama.Itulah yang berlaku ketika aku berada di AS.Sungguh gembira kerana dapat memeluk Barack Obama ketika aku kesana.Bukan senang untuk berjumpa presiden Amerika ketika di White House.Aku tidak menipu kerana ini benar-benar berlaku didalam mimpiku ketika aku berada di Alor Star ( AS ).Sebab itu aku tulis "AS" bukannya "US".Sekarang aku nak cerita sedikit tentang dream.

Mengikut kajian yang aku lakukan selama aku cuti selama seminggu adalah seperti berikut.

  • Seorang manusia mendapat 1460 mimpi setiap tahun dan ini bermakna anda mendapat 4 mimpi semalam.Tapi ni average jer.
  • Manusia yang buta selepas lahir boleh melihat gambar didalam mimpi mereka sementara yang buta sejak lahir hanya dapat rasa,bau,sentuhan,bunyi dan juga emotion.
  • Tahukan anda bahawa semua watak dalam mimpi anda adalah orang yang anda jumpa sebelum ini.Ini bermaksud anda mengenali sesiapa yang berada dalam mimpi anda tetapi mungkin anda tidak perasan siapa itu.
  • 1 daripada 10 orang akan mimpi hitam putih. * Mimpi tak ada duit kot nak beli mimpi warna...Ataupun Mimpi dia tuu rosak sikit.
  • Lagi satu benda yang aku nak kasi tahu,Haiwan juga mendapat mimpi....
  • Khas kepada penipu mimpi, Mengikut kajian aku, Mimpi ni tak sampai 15 saat.Jadi jangan reka cerita mimpi lama-lama...Hehehe....

Bagaimana mimpi anda???

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen