Tuesday, February 24, 2009

Tak Puas Hati...

Aku disini berasa kecewa atas tindakan rakan-rakan aku yang membuat blog.Orang pertama disekolah Kebangsaan Seafield yang membuat blog adalah aku.( Mungkin ada orang lain ) aku telah bercakap kepada rakan-rakan aku yang kalau ada apa-apa yang ingin disampaikan cakap la.Aku tulis dekat blog.Tapi sekarang dah lain.Semua murid disekolah Kebangsaan Seafield ada blog sendiri.Kenapa sebelum aku buat blog tiada yang buat blog.Aku bukan tak mahu kasi anda buat blog tapi sampai semua orang ada blog aku nak kerja apa.Aku pun nak tulis blog juga.Sama juga kalau anda buka kedai jual beras lepas tu kedai sebelah pun jual benda yang sama.Kalau seorang-dua buat blog tak mengapa....Tapi.....Sampai 7 orang buat blog apahal???Maksud aku bukan tak nak anda buat blog tapi kalau semua orang buat benda sama macam mana???Tapi tak apa...Ini hanya pandangan peribadi aku sahaja.Terpulang kepada anda samada nak teruskan juga ataupun.......

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen