Thursday, February 5, 2009

Sorry Lupa....

1. Hari niee dah 5 Februari tapi aku terlupa pasal smalam...Tentang Hari Lahir Mazarina dan Syafiqah maklumlah dah tak dengar orang nyayi...Jadi aku pun terlupa walaupun semalam diorang kasi kad jemputan...Aku x baca dalam tuu jadii aku x tauu laa Birhday diorang...Walaubagaimanapun Aku nak ucapkan Selamat Hari Lahir kepada Mazarina dan juga Syafiqah...

2. Aku tengok berita TV3 semalam kann....Ada laa sebut pasal komando kena belasah dngn jurulatih...Bekas Komando kata itu adalah biasa bagi mereka kerana mereka dahulu pun kena belasah macam tuu juga...Aku yakin macam tuu....Memang betul kalau kena tawan dengan pihak lawan pun diorang akan lakukan perkara yang sama untuk mengetahui rahsia tentera kita....Semua org kena pukul mcam tuu kalau nk jdi komando.....Lepas tuu diorang cakap pula org yg mngmbil video itu akan dikenakan tindakan undang2 kerana melanggar etika...Sebab kalau orang tuu crita tentang bagaimana seksanya nak jadi askar....Jadi rakyat dah tahuu nak jadi askar niee kena pukul...

Tahukah anda : bahawa anda mempunyai tarikh lahir yg sama dengan lebih 7 juta orang diseluruh dunia.....

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen