Sunday, February 22, 2009

Parti...........

1. Semalam lepas balik sekolah aku balik la rumah.Ada la kawan aku ni invite aku suruh gi parti dekat rumah dia.Aku balik rumah mandi lepas tu aku gi la rumah dia.Dia buat "birthday party".Kalau cakap Kawasaki hijau dkat USJ2 sapa tak kenal.Aku ckap dekat abang aku ni rmah adik budak pakai moto Kawasaki Hijau...Dia trus masuk lorong dengan lajunya bawa kereta kancil turbo engine Mira.....Mula-mula aku tak nampak kawan aku ni...Selepas diperhati baru aku nampakk....Ismail rupanya....Aku pun macam biasa la....Kawan-kawan Fariza iaitu birthday girl pun ramai gila...Laki2 yang gie x ramai...Lepas habis makan kakak Princess Fariza pun ajak pergi padang...Aku pun pergi la...Main tiup belon bagi pecah...Malangnya kalah jugak....pastuu main lari2 7 pusingan....Kalah juga....Last sekali main kotak beracun.....Tersingkir ku diketepian...Tanya soalan yang aku tak tau....Klau tnya Aisya tau laa sebab dia niee tngk tv smbil mkan...Hehehe....Petir berbunyi menandakan hari nak hujan...Kena masuk rumah....Lepas itu aku ada pula x-tra hadiah.....Mula2 pose paling cantik dapat laa dekat perempuan.....Aisya dapat orang paling x nak kalah....Fahim pula dapat orang paling sporting....Aku pun nak hadiah gakk.....Dapat laa Baju paling lawa lelaki.....Aku ni dah buat perjanjian dengan budak Fahim ni....Disebabkan itu aku dapat laa hadiah...Menang tanpa bertanding....Perempuan lakk dapat dekat Yazmin.......

2. Selebriti paling top di Bumi dimasa sekarang....

1. Oprah Winfrey ( takkan tak kenal )
2. Lion Wood ( ehh silapp Tiger Wood ) - pemain golf
3. Angelina Jolie ( Bibir paling seksi ) - pelakon
4. Beyonce - penyanyi
5. David Beckham - pemain bola....seoakk
6. Johnny Deep ( Kapten Jack Sparrow ) - pelakon " Pirates........"
7. Jay-X ( Jay-Z ) - Kalau tak kenal menipu laa....
8. The Police ( aku tak berapa tahu sangat )
9. J.K Rowling - penulis Harry Potter
10. Brad Pitt - ( suami Angelina Jolie )

selebihnya akan disiarkan nanti...

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen