Sunday, February 8, 2009

Gerhana Bulan...

1. Kepada semua rakyat Malaysia.Pada 9 Februari akan berlakunya gerhana bulan.Gerhana bulan ini berlaku sehingga 4 jam.Agensi Angkasa Negara ( Angkasa ) mengatakan gerhana bulan kali boleh dilihat dengan mata kasar.Gerhana bulan akan berlaku pada jam 8.39 malam dan gerhana maksimum adalah 10.38 malam.Manakala bulan akan keluar sepenuhnya pada jam 12.38 pagi.Kepada yang tidak percaya sila tengok sendiri bulan drpd rmah anda.Dijamin betul.

2. Hari ini aku pergi ke parti kawan aku iaitu Mazarina dan Syafiqah di USJ6 menyambut ulang tahun hari kelahirannya.Sungguh meriah,ramai rakan2nya yg dtg ttapi kebanyakkan perempuan lelaki pula hanya 6 orang. Mula-mula aku sampai selepas Zulfadhli sampai.Dia duduk sorang2 jadi aku pnggil laa sembang.Pastuu ada laa budak2 lain datang.Aku pun makan la apa yang ada dkat atas meja.Selepas itu semakin ramai dtang.Aku macam biasa rr makan...Slepas ituu bapa kepada "Birthday Girl" tuu panggil ada permainan nak dimain..Aku pun masuk arr...Nak main tuu kena daftar nama dulu..Nasib baek aku dftar....Mula-mula main kotak beracun...AKu main punya main punya main last kali ada 5 orang aku terkeluar gakk...Dah laa aku sorang jerr laki2 masa tuu....X perr wlaubagaimanapun aku redha...Pastuu main lakk pusing2 kerusi tuu...AKu main laa...Main punya main dpat laa gakk msuk final...LAwan aku tuu budak kecil...Aku terlintas laa didalam fikiran untuk kasi laa dia menang...Klau menang malu laa...Nntie diorang kata " Boleh laa menang dngn bdak kecil ".... Pastuu yang laen2 aku malas nak main...Masa nak balikk tuu aku kebas smua yg ada atas meja tuu...Macam2 aku dpat....Bestt gilerr.....

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen