Sunday, February 8, 2009

Gencatan Kutukan...

Selepas aku post kutukan aku kepada Elena.Dia memberitahu kepada aku secara peribadi dan juga melalui post utk berdamai.Sebabnya tidak tahu...Mungkin ada agenda tersendiri.Walaubagaimanapun aku mengambil keputusan utk membuat 1 perjanjian utk mengelakkan kedua-dua mengutuk.Kami membuat 1 perjanjian iaitu tidak membuat sesuatu kenyataan yang berbaur hinaa,kutukan dan yang boleh mnyakiti hati seseorang....Dengan saya dan Elena bersetuju membuat perjanjian tidak mengutuk selama 3 hari...Bermula dari sekarang...

Aku pun xkkan guna slogan ini " Katakan tidak kepada Elena ......." Say no to Elena......." krna prjnjian yg diatas ini...

Aku trlalu bz jadi jika ada masa aku pergii laa birthday ...Klaau x bz aku giee klau keadaan tak mengizinkan aku x gie...

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen