Monday, February 16, 2009

GELABAH .... SKS

Aku ni kan pemalas skit.Jadi macam biasa laa.Aku ni ada 1 hobi iaitu tiru buku kawan.Tak kisah laa betul kerr salahh kerr.Janji siap.Niee ada 1 cerita yang diorang kenakan aku.Bab kata orang LUKENABEB....

1 hari yang agak sejuk aku berada di sebelah rakan aku ini yang juga pengawas..

Aku : Hallo...Weii aku tak siap kerja sekolah.Mehh aku pinjam buku kau...

Kawanku : Tak Yah....Nntiee kau hilangkan kacau lak...

Aku : Laa...Aku tak hilangkan...Xkkan x caya aku kott...

Kawanku : Aku takutt hilang...rr...Klau cikgu tanya cam mana???

Aku : Aku janji tak hilangkan Wallahi,Wabillahi.......... sumpah kuu...

Kawanku : Isyhh...Aku tak caya laa...

Aku : Laaa....Kwan dah 7 tahun ( masuk tadika sekali ) pun takkan tak percaya lagii....

Kawanku : Nahh....Ambikk niee ( sambil memberi buku )

Aku : hehehe....

Dah dapat buku...Kwan aku niee asyik pukul aku guna srat khbar...Aku pun giee blakangg...Nak ambik kayu.....

...... :Weii mintak buku kata mamat sorang niee...

Aku pun keluarkan laaa...

Aku : Weii x ada laaa...

Kawanku : Tadi kann kau pinjam...

Aku : Yerr rr...Tapi tadi ada...( Dengan muka gelabahnya )

Setelah 10 minit diorang kenakan aku....

Sekeliling aku kata LUKENABEB........

Siall...Diorangg kenakan aku sbab aku kenakan masa fakta dalam blogg....HeheheH

1 comment:

  1. Saya ingin menyampaikan kepada seluruh TKI yang bekerja di negeri orang saya IBU TITING seorang TKW DI ARAB SAUDI pengen pulang ke indonesia tapi gak ada ongkos sempat saya putus asah apalagi dengan keadaan SUAMI saya sakit-sakitan dikampung dan gaji saya itupun buat beli obat-obatan sedangkan hutang banyak kebetulan saya buka-buka facebook mendapatkan nomor hp KI KUNCORO katanya bisa bantu orang melunasi hutang melalui jalan TOGEL dengan keadaan susah jadi saya coba hubungi AKI dan minta angka bocoran ANGKA THAILAND angka yang di berikan 3D ternyata betul-betul tembus 100% dan bagi saudarah-saudarahku di indonesia yang bekerja di luar negeri jadi TKI apabila punya masalah hutang sudah lama belum lunas jangan putus asah beliau bisa membantu meringankan bebang masalah anda silahkan hubungi KI KUNCORO di nomor 0823-1332-9888 silahkan buktikan sendiri aki tidak melayani SMS demi allah saya sudah membuktikan. untuk info lebih jelas KLIK: >>KLIK DI SINI KALAU ANDA MAU MENANG SAMA SEPERTI SAYA <<<

    ReplyDelete

Dipersilakan Komen