Thursday, February 26, 2009

Dah agak...

Hari ni digemparkan dengan spot check cikgu.Mereka kata Miss Gheeta nak buat spot check.Sapa ada pensil leap semuanya kelam kabut.Tapi aku masih tak yakin.Ada yg sorokkan barang dimerata tempat.Semuanya percaya bulat-bulat.Aku buat tak tahu jerr....Aku dah cakap dekat diorang banyak kali yg spotcheck tuu tipu jeer...Tapi diorang tak ambil peduli.Ada yang sorokkan barang-barang seperti pencil leap dan macam-macam lagi.Maklumlah,Cikgu nii tak suka orang bawak pencil leap.Diorang sorokkan dalam seluar la...Bagi adik laa...Sedangkan aku buat tak tahu...Lepas tuuhh masa aku ada dekat Bengkel ada seorang kakak pekerja tuu cakap handphone dia hilang.Aku ckap dkat kawan aku yg mungkin ada spotcheck tapi aku buat tak tahu jer.....Aku dah agak tak ada tapi diorang tak ambik peduli....jadi balik dengan tangan kosong.Tetapi kelas 6 A,6 B,6T smuanya kena spotcheck.Aku dah agak dah....

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen