Saturday, February 7, 2009

Bidas - Membidas Like Spring

1. Akan berlaku 1 rusuhan besar-besaran di Malaysia dalam masa terdekat ini.Mengikut kajian yang aku lakukan.Ini kerana suasana tidak menentu di Perak.Jika anda membaca surat khabar hari ini.Anda akan nampak 1 demonstrasi jalanan.Aku sebagai pengkritik bebas yang tiada kaitan dengan mana-mana pihak boleh mengkritik.Jika kritikan aku salah disisi undang-undang akan disiasat dan dikenakan tindakan terhadap aku.Walaubagaimanapun aku terkejut dengan tindakan seseorang yang menghalang kereta Raja Muda Nazrin.Aku tengok pula berita jam 8 malam dia kata kita punya pemimpin derhaka kepada sultan.Sedangkan Tun Mahatih pernah menarik kuasa sultan tetapi tidak pula dianggap derhaka.Kenapa? jawapannya kerana mereka kerajaan.

2.Ini dituju khas kepada kepada Miss Elena.

Elena : AKU BUAT BLOG DARI DRJAH DUA! MULA TULIS SENDIRI MASA DRJH 3!

Sir Wan : Ooo...Drpd drjah 3 yerr...Aku ikut trend dia...Kenapa dia tak ckap dkat org yg???? Sebab dia tak tulis ATAUPUN dia tulis tapi dia tulis dia baca sendiri...

Elena : aku rasa bukan aku yg lari lintang pukang, sbb kalo diaorang tarik, aku tampar o_o" aku pernah buat masa tahun 4...and 5...

Sir Wan : Ooo...Bila tarik kau penampar si penarik tuu....Lpas tuu kau pun kena tampar dengan cikgu...

Elena : aku repot, cikgu siasat, budak tu kena denda...

Sir Wan : Jumpa cikgu...Cikgu Busy Kena marah...Cikgu siasat...Cikguuu malas...Yang kena denda si pe"report" kerana menyusahkan cikgu..

Elena : aku repot, polis siasat, budak tu kena penjara

Sir Wan : Polis makan gaji buta mata sebelah...Polis Malaysia dan Indonesia 8 x 5 snang kasii duit....Aku x derrhall....Polis kena buang kerja Wsbab makan rasuah....

Elena : jwpn aku, waras lagi...kalo x, x dpt belajar...

Sir Wan : Mmg x waras sbab kalau waras dia x kutuk org...

Elena : sbnrnya, ko brt hati nk kasi 50 sen and aku mintak duit cipot tu ialah sbb x nk ko mengadu. kang aku mintak 10 ringgit terus sehari o_o...

Hahaha....dia kata aku x ada duitt...Aku mmg x ada duit tapi duit aku sntiasa ckup utk kprluan diriku.....Elena dia niee boros...Tmbah2 kalau giee Jumpa Setan ( I-setan ) msti hbis duit....Klau dia mintak RM10 aku xkkan bagiii...Drpd bgi dkt dia baek aku drma tbung GAZA dpat pahala...Klau dngn org mcam diaa tuu...Dosa & Neraka laa aku nntie....

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen