Sunday, February 22, 2009

Bertuah...SKS

Kalau orang lain seronok jadi pengawas sebab boleh keluar rehat awal bagi aku lain.Aku seumur hidup aku tak pernah jadi pengawas.Walaupun sudah berkali-kali dicalonkan sebagai pengawas tapi haram semua tak dapat.Aku tak mahu buat kerja lepas tu aku cakap dekat 1 ustazah ni yang aku nak jadi pengawas surau.Dia pun bagi la aku kertas soalan...Esoknya aku dapat tapi dengan selamba nyerr aku cakap tak jadi....Pernah sekali aku jadi ketua kelas tapi aku meletak jawatan ( LETAK JAWATAN BUKANNYA DIPECAT )...Masuk tahun ini aku dah 6 tahun belajar dekat SKSeafield.Didalam kelas aku nie aku adalah diaantara orang yang bertuah sebab tak ada memegang apa-apa jawatan.Tapi disekolah agama aku pernah menjadi pengawas tapi selalu kena marah sebab aku ni malas sikit...Aku tak payah tunggu dekat tapak perhimpunan.Tak perlu ikrar.....Kalau pengawas ni betul-betul pengawas tak mengapa tapi pengawas ni pun tak betul...Jangan marah yerr kepada pengawas-pengawas yang bakal pergi kursus...Hehehe

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen