Friday, February 6, 2009

Si tangan pandai berbelit.....

2 artikel di dalam blog Miss Elena telah mengutuk aku.Aku buat petua bagaimana nak elak Slipper hilang...Sedangkan pula Miss Elena ni buat artikel bagaimana nak elak daripada aku...Selepas itu pula dia buat kenyataan songsang...

Ini antara apa yg dia tulis : "MULAI SEKARANG, WAN KENA KASI AKU DUIT 50 SEN SEBAGAI DUIT BELANJA SETIAP HARI SETELAH PENAT MENULIS BLOG UNTUK MASA RHT!!!"

SBB, dia mcm boss...aku lantik dia jadi majikan aku lah <<<>2. Dia membuat artikel "Bagaimana ingin mengelakkan diri daripada aku (Wan)".Aku pulak akan menjawab

Kuis dia drpd belakang dan buat-buat tidak tahu yang anda kuis nya...Bab kata pepatah "Baling Kasut sembunyi kaki"

Pergi dkat-dekat dngn dia selepas itu trik rmbut dia gerenti dia lari lintang pukang.

Cari beg dia dan buang kedalam tong sampah.Gerenti dia lari pergi report cikgu.

Curi dompet dia lepas itu bawa lari kasi dekat orang-orang tak dikenali.Pasti dia akan lari jumpa polis.....

dia ckap aku niee boss dia....

Sebelum jadi pekerja aku akan tnya soalan "KAu niee Masih waras ker"

Klau aku jadi boss dia...Aku xkkan kasi dia duit dan kasi dia cuti tanpa gaji.

Dan akhir sekali, Pekerjaannya memang x ada kelas langsung...Gaji 50 sen sehari...50 sen x 30 = RM15....X ada kelas langsong dan aku xkkan kasi duit sebanyak 50 sen sehari...Mencemarkan imej aku....

Katakan Tidak kepada Elena setiap perkataan ada muslihatnya

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen