Wednesday, January 21, 2009

Who Will Be Win??

Sapa akan menang Pilihan Raya ketua pengawas....Yang aku tahu mgikut kajian yg aku tngk yg akan mnang rasanya Imran Haziq.......Tetapi mungkin jugak Luqman Haziq bleh mnang....Mcam2 bleh brlaku...Sementara Jeremy mndapat undi drpd kaum Cina...Kelvin jugak begituu....Tetapii utk drjah 5 ramai yg mngundi Imran....Kerana Imran lebih dikenali drpd Luqman...Shakir pula ramai jugak yg mngundinya tetapi aku x brapa yakin laa yg dia bleh mng...Tetapii Imran Haziq terasa tergugat kerana Luqman jugak mempunyai undi yg bnyk...Bagaimanapun aku yakin 75% yg Imran akan mng....

Penolong Ketua Pengawas pulak aku rasa Syafiqah mng...Krana dia mempunyai adik yg brusia 11 thun....Jadi adiknya jugak mungkin berkempen utk darjah 5.....Jadi jika dibandingkan dengan Aisya ataupun yg lain2...Aku rasa mungkin dia mng...Ttapi juga Aisya juga bleh mnang...Syafiqah dicalonkan terlebih awal jadi disini mungkin dia mempunyai kelebihan berkempen...Bagi Vannesa pula...Dia mendapat undi drpd pengundi Cina...jadi mustahil utk dia mng...Dinah pula rasanya tidak memenangi kerana beberapa faktor trtntu...Siti Farisyah tidak hdir 2 hari jdi dia hnya brkempen dlam masa 3 hari...Ini waktu yg agk singkat utk brkempen....Rasanya persaingan sengit hanya diantara Syafiqah dan Aisya...Bkan saya memandang rendah terhadap Vannesa kerana ini adalah pendapat saya...Pengundi pling bnyk adalah pngundi Melayu jadi disini mngkin tipis pluangnya utk mng....ADa yg kata Aisya ada juga yg kata Syafiqah jadi kita lihat...

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Dipersilakan Komen