Wednesday, January 14, 2009

Today Boycott Tomorrow Buy


Aku bkan nk ckap yg aku niee sokongg produk Israel atau Amerika tapii aku nak cakap yang aku rasa Malaysia x cukup nak boikot produkk merekaaa.....Aku pown boikot jugakk skit2......Aku nak ckap 1 bnda rr....... Yang kdai minyak Caltex tuu Yahu-D punyaaa......Klauu kau ssat dkat mana2 dan cuma ada 1 kdai minyakk jerr masa tuu pulaa minyak nak abiss.....Xkkan kau nk tolakk kreta kott........( Terpulang laaa kalau nak tolakk jugakk )......Pastuu dkat gmbar tuu ada IBM.....Aku tulis blog niee guna laptop IBM rr.....Aku ckap btull niee....Aku kutukk Amerika sdgkan aku tngh pgang bnda mereka......Pastuu syarikat niee jugakk kluarkan machine ATM......Kita nak ambik duit pown guna brang merika.........McDonald,Pepsi,KFC,Coke tuu brang Amerikaaa kau x cayaa rr kalau kau x prnah minum....Intel tuu pown Amerikaa gakk.... Check dkat komputer korang ada x tulis Perkataan " Intel "...... Kit Kat tuu pown sdap gakk klau makan....Aku nmpak korangg makan harituu....National Geographic yang korangg tngk malam2 tuu perr bndaa....Dri Merika gakk....Nokia tuu kau x nmpak kerr.... Fkir2 rr sndiri aku nmpak ada tuliss boikot Amerika sdngkan phone diorang pown dari Amerikaa..... Mcam2 lagii sdarr laa skitt.....

Lagi 1 rr.....Kalau nk boikot pown kena boikot Liverpool FC sbab ada sorang pmain brnama Yousey Benayoun.....Aku bkan nk ckap aku sokong Israel & Amerika cuma..........Mcam aku ckap rr.........Mcam mana pown "Say no to Israel"


We Want Peace

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen