Saturday, January 24, 2009

Semua.....

Aku tngok smalam diorang bnyk komen pasal Malaysia kalah 5-0 dngn UAE.....Aku niee kdg2 tngk bolaa laa.....Aku tngk pula berita kutuk Sathianathan tuu kesiann diaa.....Dah kalah kann kutukk rr....Bagi pendapat akuu....Rombakk jerr team tuu dngn FAM sekali....Aku ingat lagii masa Chelsea dtg Malaysia guna strategi macam2 pastuu Chelsea mng tipiss jerr....Mmg rr aku tngk Chelsea main2 jerr msa dtg dkat Malaysiaa...Masa lwan UAE pulaa klahh jerr....Bilaa Penjaga Gol bolos lebih 2 gol tukar Keeper...Klau kepper simpanan tuu OK x perr gakk....Niehh kepper pown sama truk dngn Keeper utama.....Lpas tuu bila kalah yg nk kena buangnya pengurus....Penguruss kata...."Koranggg main btul2 nntiee aku kena buangg laa pulaa".....Pemain kata pulakk " Weii kawan,kita main betul2 nntiee x dpat jdi player utama lakk" Tuu lahh dua dua tkut kena buangg....Tapi yg nk kena buang pengurus....Klau kasii Pele jdi pengurus pown klah juga klau pemain x bgus....Jadi rombak smua laa......1 lagii aku pnya pendapat.....Niee utk acara-acara lain mcam lumba lari kerr angkat berat kerr dan lain2....Aku trtngok di Astro laa....Banduan2 di Thailand niee dilatihh utk brtinjuu....Dan ada 1 banduan yg brjaya ke suku akhir di Olimpik Beijing.....Aku pun nk menyarankan supaya Malaysia pun buat macam tuu.....Klau peragut mstiee kena larii lajuu kann masa nk mncurii.....Jadi ajar diorang berlari.....Klau prgut naik motosikal lakk....Bawak dia giee Sepang Circuit ujipandu dia.....Kasi msuk Moto GP....Klau samseng pkul org tuu kasi laa msuk acara yg berkaitan...... Jadi bkan perr laa cuma nk kasi cadangan jerr.....

Salam-salam Gong Xi Fa Chai

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen