Monday, January 12, 2009

Lawak-lawak

Semalam 11 Januari...Penyanyi pujaan ramai ( bukan aku sebab aku tak minat ) ada Kenduri kahwin dia dekat Palace of the golden horses...... Aku masa tuu giee rmah saudara....Diorang pun bukak laaa Astro Ria tngok Mawi ngan Ekin......Aku tngok ada kelass rr tapii diorang buat cincai rr....( Aku yg cakap ) naik kapal laa....Kudaaa...rr.....Aku fikir diorang nak naik unta....Sbab dah kata buat style Arab skitt.....Tapi tak berapa teraturr rr.......

Pertama : Kuda yang naik nak giee ke dalam hotell tuu macam x mau nak jalan jerrr tkjut skit dahh stop......Rr aku tngok Mawi pun dah cuakk....Senyum punn senyum paksaaa......

Kedua : Ekin tuu pakai gaun dia punya belakangg tuu berat sangat masa dekat atas stage pown sangkutt mencacatkan rr....Smpai org kena tolong angkatkan......

Hahahaha......pastuu aku tgk masa nak masuk dewan tuuu bdyguard penuhh kiri kanan macam anak raja......

Anak sultan Bruneii kahwin pun x buat macam tuu.....Lagi 1 aku bkan laa nak mengata rr.....Tapi realiti akuu rasa diorang tuu x lama.....Sorry sangat2 Mawi kalau ada yang terasa....

Say No to ISRAEL

No comments:

Post a Comment

Dipersilakan Komen