Friday, October 24, 2008

Lawak...Lawakk

Kejadian ini berlakuu hari nieee ( Jumaat 24 Okt 08 ) subjek Pend.Islam guru x dtang....Klas 5 Gigih...Aku pown msuk laa kedalam kelass....Dah x ada guru ada laaa cikgu yg receive.... cikgu tuu Cina so kwwan2 nk bulie cikguu...Masa tuu cikgu ada dlam kelass...Msuk aku msuk aku ckap laa "Asallamualaikum....X jwab dosa"...... Bengang jeerr ckguu tuu....X paaa laaa cikgu tuu pulak cikgu Muziikk ada seorang budak ckap " Kuaver jika diletakkan di dalam Bar akan menjadi A majorr"....Aku pown glakk laaa...Masa tuu kitaorang main B daman....Cikguu mrahh laa....." ada 1 mamat niee ckap" cikgu ********* kasi main xkan x bleh mainn"....Cikguu pown ddk dkt meja guru....Masa nk blik pulak aku bca doa " Allahuma Hamnabil Quran.........."Kawan2 yg lain pown ikut sambil gelakk...Ada sorang pengawas niee lakk ckap "Syukuran Jazilan ya.........." Sekalii lagii aku gelakk...
Aku nk ingatkan jangan mmbulie cikguu....

Happy Deppavali dr smua moderator

Salam-salam

1 comment:

Dipersilakan Komen